Svaki poslodavac kako bi uspješno
vodio svoje poduzeće moram imati pokojeg zaposlenika. Nije bitno radili se o
samo jednom zaposleniku ili pak više stotina njih, njihov odabir je uvijek
jednako složen i vrlo važan za uspjeh poduzeća. Moje osobno stajalište je da
bez uspješnog zaposlenika ne postoji ni
uspješno poduzeće jer ljudi su ti koji čine razliku između poduzeća, a
ne kapital ili neki drugi resurs.
Zakonom o radu vrlo je jasno
definiran tko je poslodavac, a tko zaposlenik pa ćemo se poslužiti upravo tim
definicijama kako bi jasno označili ova dva subjekta. Dakle, poslodavac
je „fizička ili pravna osoba koja zapošljava radnika i za koju radnik u
radnom odnosu obavlja određene poslove“ (preuzeto s http://www.zakon.hr/z/307/Zakon-o-radu), dok je zaposlenik „fizička osoba
koja obavlja određene poslove za poslodavca kod kojeg je u radnom odnosu“
(preuzeto s http://www.zakon.hr/z/307/Zakon-o-radu).

Nakon što poslodavac shvati koji
profil zaposlenika treba i na koji način će ga tražiti, raspisuje se natječaj
putem kojeg se pozivaju svi zainteresirani da se jave za određen posao. Nakon toga slijedi selekcija pristiglih
životopisa i izabire se određen broj potencijalnih zaposlenika koji se pozivaju
na razgovor za posao odnosno na intervju. Detaljnije o samom intervjuu, kako on
izgleda i kako se za njega pripremiti, pojasnit ćemo u jednom od budućih
poslova.
Naravno ukoliko zablistate na samom
razgovoru te uspješno položite određene testove tj. provjere znanja koji se od
vas očekuje, velike su šanse da ćete dobiti svoj prvi posao.
Nema komentara:
Objavi komentar